Skip to main content
Althaia Rosso Cadeauverpakking
Italië

Easy Rider

2e halve prijs

Althaia Rosso Cadeauverpakking

Italië - Sangiovese 75CL 13%

Italiaanse rode wijn gemaakt van diverse druiven uit verschillende gebieden. Deze stijlvol vormgegeven geschenkverpakking bevat de beeltenis van Althaia, de Griekse nimf, die koningin van Calydon was. Althaia betekent ‘genezer’, vanwege het vermogen van Althaia om de pijn te verzachten.

*Mogelijkheid voor personalisatie op de deksel. 

De naam Althaia is een verwijzing naar een nimf uit de Griekse mythologie. Althaia (ook wel geschreven als Althaea) was de koningin van Calydon. De naam Althaia betekent ‘genezer’, omdat deze nimf bekend stond om haar vermogen om de pijn te verzachten. Een glas van deze rode wijn zal een diner met vrienden dan ook opfleuren. Deze mysterieuze wijn wordt gemaakt van verschillende druiven afkomstig uit diverse gebieden in Italië. Hij is daarom zonder classificatie en zonder specifiek herkomstgebied. De kwaliteit van de wijn is echter onberispelijk. Hij komt in een stijlvol vormgegeven geschenkverpakking.

Online op voorraad

Je kunt altijd binnen 14 dagen de koop ontbinden. Meer informatie

  • icon
    Bestel voor 22:00 vandaag, morgen in huis
  • icon

    Gratis bezorging vanaf € 55,-

    icon
  • icon
    Veilig betalen
Althaia Rosso Cadeauverpakking

Italië 75CL

  • icon
    Bestel voor 22:00 vandaag, morgen in huis

Alles over Althaia Rosso Cadeauverpakking

Italiaanse rode wijn gemaakt van diverse druiven uit verschillende gebieden. Deze stijlvol vormgegeven geschenkverpakking bevat de beeltenis van Althaia, de Griekse nimf, die koningin van Calydon was. Althaia betekent ‘genezer’, vanwege het vermogen van Althaia om de pijn te verzachten.

*Mogelijkheid voor personalisatie op de deksel. 

De naam Althaia is een verwijzing naar een nimf uit de Griekse mythologie. Althaia (ook wel geschreven als Althaea) was de koningin van Calydon. De naam Althaia betekent ‘genezer’, omdat deze nimf bekend stond om haar vermogen om de pijn te verzachten. Een glas van deze rode wijn zal een diner met vrienden dan ook opfleuren. Deze mysterieuze wijn wordt gemaakt van verschillende druiven afkomstig uit diverse gebieden in Italië. Hij is daarom zonder classificatie en zonder specifiek herkomstgebied. De kwaliteit van de wijn is echter onberispelijk. Hij komt in een stijlvol vormgegeven geschenkverpakking.

Druivensoort
Druivensoort
Sangiovese
Deze druif wordt het meest aangepland in Italië. De smaak kan verschillen, afhankelijk van waar hij groeit. Door de hoge zuurgraad past hij goed bij stevig gekruid voedsel of gerechten met tomatensaus.
Bevat sulfur dioxide and sulfits
Description Italiaanse rode wijn gemaakt van diverse druiven uit verschillende gebieden. Deze stijlvol vormgegeven geschenkverpakking bevat de beeltenis van Althaia, de Griekse nimf, die koningin van Calydon was. Althaia betekent ‘genezer’, vanwege het vermogen van Althaia om de pijn te verzachten.
Inhoud 75 Centiliter
Alcoholpercentage 13%
Soort sangiovese
Ingrediënten Bevat sulfiet
Allergie-informatie Sulfur Dioxide and Sulfits
Oorsprong Italië
Contactgegevens Leverancier
Fratelli Martini Secondo Luigi Spa VIA UGO FOSCOLO, MILANO, Italy Email: s.padredi@fratellimartini.it Website: www.fratellimartini.it
Over productinformatie

Bij Gall & Gall doen we er alles aan om te zorgen dat de prijs- en productinformatie van de producten die we verkopen zo accuraat mogelijk zijn. Echter, omdat producten regelmatig worden verbeterd, kan productinformatie zoals ingredienten, voedingswaarden, dieët of allergie-informatie geregeld veranderen. We raden je daarom aan om altijd eerst de verpakking te lezen alvorens het product te nuttigen. Zijn er vragen of opmerkingen dan kan altijd contact opgenomen worden met onze klantenservice.

Ons verhaal

Italië
Italië
Casa Sant'Orsola Italië
Fratelli Martini Secondo Luigi is een van de grootste familiewijnbedrijven van Italië. Onder het portfolio van hen valt onder andere het grote wijnmerk Canti, maar ook het Piemontese wijnbedrijf Casa Sant’Orsola. Sinds 1947 toont het bedrijf een constante groei. De twee belangrijkste pilaren van Casa Sant’Orsola zijn innovatie en respect voor tradities. Dankzij de alsmaar voortdurende groei van het bedrijf zijn de druiven van eigen wijngaarden al lang niet meer voldoende om aan de wereldwijde vraag naar hun wijnen te kunnen voldoen. Zodoende worden druiven aangekocht van bevriende wijnboeren en lokale coöperaties. Dit alles met als doel om de wijnen van Casa Sant’Orsola over de hele wereld op tafel te kunnen krijgen.

Anderen kochten ook

  • icon
    Bestel voor 22:00 vandaag, morgen in huis
  • icon

    Gratis bezorging vanaf € 55,-

    icon
  • icon
    Veilig betalen

Het product is toegevoegd aan je favorieten en is alleen beschikbaar in deze browser. Log in of registreer om je favorieten op te slaan naar je acccount.