Klantenservice Gall & Gall
Meest gestelde vragen
HEB JE EEN ANDERE VRAAG? KIES EEN CATEGORIE
Contact
Kom je er niet uit? Bepaal zelf hoe je contact met ons opneemt!
Gratis bezorging vanaf € 55,-
Gratis ophalen in een Gall & Gall winkel
Het puntensaldo is zichtbaar in Mijn Account op gall.nl, onder het kopje ‘Mijn Gall & Gall Store’. Ook is het saldo zichtbaar op de kassabon, wanneer je iets hebt gekocht. Je zult ook zo nu en dan een e-mail van ons ontvangen, met daarin een overzicht van jouw puntensaldo.
Je kunt het saldo hier controleren. Vul hier je kaartnummer en beveiligingscode in.
Om je bestelling te retourneren, kun je gebruik maken van het retourformulier. Via onderstaande link kun je het retourformulier downloaden. Het is belangrijk dat je dit formulier print en invult op het formulier wat en hoeveel je retourneert omdat we op basis van deze gegevens je geld crediteren.
Wij vragen je bij het retourneren van een bestelling rekening te houden met het volgende:
Stuur het pakket naar onderstaand retouradres:
Gall & Gall DC webshop retouren
Antwoordnummer 14000
2645 ZZ Delfgauw
Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, wordt je iDeal betaling teruggestort op je rekening. Wij mogen wel wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen of jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Het kan zijn dat je bestelling is verzonden met meerdere pakketten of dat er iets mis is gegaan. Controleer je mail op een bericht van de klantenservice. Daarnaast kan je in je Track & Trace meer informatie terugvinden.
Via Dynalogic
Klik op de Track & Trace link die je via de mail hebt ontvangen. Op de pagina klik je op het tabblad 'Overige pakketten' om de status van de andere pakketten te zien.
Via Postnl
Klik op de link die je via de mail hebt ontvangen. Op de Track & Trace pagina zie je onderaan dan meerdere pakketcodes welke je aan kan klikken.
Helaas zijn er nepwebshops actief die zich voordoen als Gall & Gall. Deze nepwebshops adverteren onder andere op Facebook en zijn niet van Gall & Gall. Deze oplichters gebruiken een vergelijkbare naam en uitstraling, maar leveren geen producten. Bestellen via deze websites betekent dat je geld kwijtraakt zonder iets te ontvangen. Wij doen er alles aan om deze nepwebshops offline te laten halen.
Bestel altijd in onze officiële webshop via www.gall.nl, de Mijn Gall & Gall app of kom langs in een van onze winkels.
Zo weet je zeker dat je bij Gall & Gall bestelt:
✅ Bestel altijd via onze officiële website: www.gall.nl
✅ Controleer de URL – oplichters gebruiken kleine afwijkingen
✅ We communiceren alleen via onze officiële kanalen en accounts
✅ Als je een bestelling plaatst, ontvang je een bestelbevestiging van mail@email.gall.nl
Heb je vragen of een verdachte website gezien? Laat het ons weten via onze klantenservice. We helpen je graag!
Via gall.nl kun je jouw Air Miles kaart koppelen aan jouw Mijn Gall & Gall account.
Volg deze stappen om de accounts aan elkaar te koppelen:
Je kan jouw Air Miles kaart aan meerdere accounts koppelen, zo kun je samen sparen.
Je kan bij de betaalmethode kiezen voor de optie 'cadeaukaart'. Vervolgens voer je het nummer in dat bij de barcode op de cadeaukaart staat en de krascode. De krascode vind je op de plastic cadeaukaart boven de barcode onder de zilveren kraslaag, op de digitale cadeaukaart vind je deze onder de barcode. Als er na de verwerking van de cadeaukaart een restbedrag overblijft word je teruggestuurd naar de betaalpagina om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
Maak je niet het hele bedrag van de cadeaukaart op, dan blijft dit staan om op een ander moment te verzilveren.
Let op: als de bestelling niet afgerond wordt dan is het saldo gereserveerd, na maximaal 48 uur wordt dit gecorrigeerd.
Kom je er niet uit? Bepaal zelf hoe je contact met ons opneemt!